(2024). مدل ساختاری تفسیری نقش ماهیت سازمان بر هویت برند در صنعت بیولوژیک(مطالعه موردی موسسه سرم سازی رازی). , 79(3), 519-528. doi: 10.32592/ARI.2024.79.3.519
. "مدل ساختاری تفسیری نقش ماهیت سازمان بر هویت برند در صنعت بیولوژیک(مطالعه موردی موسسه سرم سازی رازی)". , 79, 3, 2024, 519-528. doi: 10.32592/ARI.2024.79.3.519
(2024). 'مدل ساختاری تفسیری نقش ماهیت سازمان بر هویت برند در صنعت بیولوژیک(مطالعه موردی موسسه سرم سازی رازی)', , 79(3), pp. 519-528. doi: 10.32592/ARI.2024.79.3.519
مدل ساختاری تفسیری نقش ماهیت سازمان بر هویت برند در صنعت بیولوژیک(مطالعه موردی موسسه سرم سازی رازی). , 2024; 79(3): 519-528. doi: 10.32592/ARI.2024.79.3.519


counter
Journal management system. designed by sinaweb