آمار

تعداد نشریات283
تعداد نشریات سازمان81
تعداد شماره‌ها2,727
تعداد مقالات31,057
تعداد مشاهده مقاله28,320,441
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,270,173
برابری, علی. (1390). تجزیه و تحلیل ساختار بازاریابی محصولات کشاورزی ایران مطالعه موردی محصول مرغ. سامانه مدیریت نشریات علمی, 19(3), 163-185. doi: 10.30490/aead.2011.58761
علی برابری. "تجزیه و تحلیل ساختار بازاریابی محصولات کشاورزی ایران مطالعه موردی محصول مرغ". سامانه مدیریت نشریات علمی, 19, 3, 1390, 163-185. doi: 10.30490/aead.2011.58761
برابری, علی. (1390). 'تجزیه و تحلیل ساختار بازاریابی محصولات کشاورزی ایران مطالعه موردی محصول مرغ', سامانه مدیریت نشریات علمی, 19(3), pp. 163-185. doi: 10.30490/aead.2011.58761
برابری, علی. تجزیه و تحلیل ساختار بازاریابی محصولات کشاورزی ایران مطالعه موردی محصول مرغ. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1390; 19(3): 163-185. doi: 10.30490/aead.2011.58761


counter
سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب